معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است
معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است

از کلاس چه خبر(فاجعه)

امروز از بچه ها سوالی پرسیدم که جوابش برای من فاجعه بود.سوال این بود :چند نفر از شما صبجانه نخوردید؟فکر می کنید از 38 نفر چند نفر صبحانه نخورده بودند؟28 نفر . وقتی این تعداد دستشان بالا رفت از تعجب شاخ در آورده بودم.

کارشناسان بهداشت می گویند مهمترین وعده ی غذایی صبحانه است.چطور ممکن است که کسی بدون خوردن صبحانه به مدرسه بیاید؟گرسنگی فرد مانع یادگیری درس می شود.وهمین باعث می شود فرد تمرکز لازم را برای یادگیری درس معلم نداشته باشد وحواسش جای دیگری باشد.

سخنی با والدین گرامی:صبحانه خوردن فرزندانتان را جدی بگیرید.با آنها صبحانه بخورید. آنها از اینکه شما صبح ها خواب هستید یا بهر دلیل با آنها صبحانه نمی خورید گله دارند.این مطلب را بنده سالها در کلاس های درس دیده ام.اگر نمی توانیدبا آنها  صبحانه  میل کنید حداقل برای آنها  بقول قدیمی ها یک بله (ساندویجی از نون و پنیر ) تهیه کنید.

نظرات 8 + ارسال نظر
AmirHossein.Abedi دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:56 ب.ظ

بنده خودم یکی از اونایی بودم که دستمو بالا بردم البته من صبح ها روزی دو سه لقمه میخورم ولی از اون روز به بعد سعی میکنم زودتر پاشم تا کامل صبحانه بخورم.

آفرین به شما

امین عبادی یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ

واقعا حرف درستی زدید

تشکر. موفق باشید.

بهروز یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ http://mehrabgham16.blogfa.com/

هر اشتباهی باعث می شود شما باهوش تر شوید...کیم کیو ساکی

بهروز یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:09 ب.ظ http://mehrabgham16.blogfa.com/

بهترین وسیله برای شکست یک ملت ناتوان ساختن انرژی و اراده معنوی است . هیتلر

بهروز خوان باعث افتخاری.

بهروز وثوقی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ http://mehrabgham16.blogfa.com/

برای انسان های بزرگ هیچ بن بستی وجود ندارد زیرا بر این باورند که یا راهی خواهم یافت و یا راهی خواهم ساخت.
(دکتر علی شریعتی)

مثل او کم هستند.

بهروز وثوقی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ب.ظ http://mehrabgham16.blogfa.com/

پیروزی، به دور اندیشی و محکم کاری است. (امام علی «ع»)

مردان بزرگ اراده دارند و مردان کوچک آرزو

alieliasy سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

خودت قضاوت کردی!

alieliasy سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

اخه اقا نمیدونید که بچه ها انقدر هول و استرس دارن به فکرشم نمیرسن البته این یه نظره ها

سلام کو!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.