معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است
معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است

از کلاس چه خبر(یک اتفاق جالب)

امروز در کلاس درس تاریخ دوم انسانی  یک دانش آموز حرکت قشنگی را انجام داد که مورد استقبال و تشویق همه دانش آموزان وبنده قرار گرفت که لازم دیدم آن را بنویسم تا بعنوان خاطره ایی زیبا باقی بماند.

آقای مهدی  فنبری دانش آموز خیلی خوبیست.او از من اجازه خواست تا مطلبی را برای همه بگوید تا هم  خودش  رضایت قلبی پیدا کند و هم به نوعی از مادرش(بخصوص) و پدر و معلمانش که در این چند سال خیلی چیز ها  به او یاد دادند تشکر کرده باشد.

او گفت که دیروز از مادرم اجازه گرفتم که با دوستانم بروم قهوه خانه تا قلیون بکشم.مادرم چون شناختی کامل از من داشت و می دانست که من اینکاره نیستم به من اعتماد کرد و اجازه داد که بروم. وقتی اولین پک را زدم فهمیدم که چه چیز بیخودیست و از آنجا فهمیدم که هر آنچه پدر ومادر برای فرزندشان می خواهند جز صلاح آنها نیست.در بازگشت به خانه دست مادرم را بوسیدم و از او به خاطر زحمات این چند ساله و همچنین اعتمادی که به من کردتشکر کردم.

او سپس از من نیز بعنوان نماینده تمام معلمانش که به او درس اخلاق دادند تشکر و قدردانی کرد و دست من را نیز بوسید که من نیز شرمنده شدم.

در این حالت همه بچه ها از کار او بسیار لذت بردند و کار اورا تحسین کردند. من نیز برای او و خانواده اش آرزوی موفقیت کردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا اکبر شهرستانی چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:54 ب.ظ http://footbalia2

خیلی عالی

ممنون

علیرضا اکبر شهرستانی پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ http://footbalia2

من شهرستانی هستم وافعا خیلی مطلب صحیح و درستی است و کلا صدا و سیما چیزی که به نفعش باشه رو به اشتراک میزاره و جای تاسف داره سایتتون عالیه
خوشحال میشم به سایتم سر بزنید و عیب و نقص هایم رو بکید اگ وقت کردید

آقای شهرستانی عزیز مرسی از نظری که داده اید.همیشه بی عدالتی بوده اما جای تاسف است که در یک جامعه اسلامی این اتفاق می افتد.

مطلب آموزندایی بود آقا فلاح ممنون.

موفق باشید.

alireza norouzi سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ب.ظ

خیلی ممنون که یکی از اتفاق های قشنگ زیدگی تان را با ما درمیان گذاشتید!!!

تشکر.موفق باشید.

محمد حسین چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام آقا فلاح.از نظر تدریس تک تکی من که خیلی ازتون راضی هستم ممنون واسه مطالب خوبتون

تشکر..موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.