معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است
معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است

نیمکت نویسی دانش آموزان

حال وهوای دانش آموزان را تا حدودی می توان از روی میزشان در مدرسه شناخت. میز های کلاس ها پر از مطالب جالب وخواندنی والبته گاهی هم زشت و ناپسند.دانش آموزان این دل نوشته ها را در زمان فراغت در کلاس یا حتی در هنگام تدریس معلم می نویسند.با نگاهی به این نوشته ها چیز های زیادی از این افراد دستگیر مان می شود که از دیدگاه جامعه شناسی و روانشاسی قابل بررسی و مطالعه است.نتیجه گیری از این مطالب را به عهده ی شما خواننده محترم می سپارم.

توجه کنید که همه ی مطالب قابل نوشتن نبود.توهین ها و ناسزاها -تقلب ها ی درسی-یادگاری ها-نقاشی ها وشکلهای آدمها و کاریکا تور ها واسامی تعدادی از خواننده های غربی ازاین موارد بود.در ضمن باید از دانش آموز امید ملایی که زحمت جمع آوری این مطالب را کشیدند سپاسگزاری کنم.

گله دارم ازت

شتاب مکن مقصد خاک است.

بازگشت همه بسوی اوست.

هزارتا رگ دارم وهزارتا رفیق اما تو شاهرگی وتک رفیق.

رفیق با کلک مادر زن.

شهر عریبه.

به یاد خودمون

موی خشک موی فشن

کچل موفرفری

تویوتا-بنز

در حسرت دانشگاه

رفیق بی سلامت

آرامش وجودم فرشته عشق

عشق فقط یک کلام حسین (ع)

مرا به خاطر بسپار

به حرمت اشک مادرم توبه کردم از گلدوست

چکش

perspolis

یا زهرا یا حسین یا ابوالفضل

به سلامتی اون بابایی که چند نخ سیگارش را پس داد چون بچه اش بستنی می خواست.

طلوع ماه رمضان مبارک

سیگار نکش مرض دارد

روح بیمار

دلم گرفته داداش...

حالم بده...

تف تو زندگیت

سیگار

شراب به مقدار لازم

دل شکسته...

اینجا شروع ماجراست

لای انگشتانم را باید دستای تو پر کنه نه سیگار بی انصاف

like-like-tanha

دوستت دارم

تاریخ آشنایی 1\1\92

تاریخ جدایی 1\5\92

عاشقتم روانی

دریای غم ساحل ندارد

me.....................love

me.......................die

سکوت و تنهایی

خدا کند بمیرم وغم مادر نبینم

داریوش گوگوش بهروز وثوق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.