معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است
معلم و تجربه

معلم و تجربه

این وبلاگ پیرامون تجربه تدریس من است

تصاویر دلخراش فقر


دیگر زبانم از دیدن این تصاویر بند آمده.نمی دانم چه بگویم.تقصر را گردن کی بیاندازم؟سرنوشت که نه.خودشان بازم نه.پدر و مادرشان بازم قانع نمی شوم.می رسم به یک جواب :نالایقی حاکمان .همین.اما این جواب هم مثل بقیه جواب هام فقط یک جواب است.دانستنش هم کاری نداشت.حالا چه کنم با دلم؟چه کنم با وجدانم؟مگر می توان آرام گرفت؟وای خدای من ما چقدر از بقیه کشورها جلوییم.از فقر که نگو.یک کشور انقلاب کرده که تو ی دلش چی می گذره.قرارمان این بود؟فقر باشه.تبعیض باشه .دروغ باشه.اختلاس هم باشه.چی میشه مگر!انقلاب هم باشه.حکام هم باشند.کی به کیه.فقط یک عده ای نباشند.عبدی نباشد خوب است.بهشتی نباشد خوب است.ارش صادقی نباشد خوب است.نمی شه همه باشند.میشه؟خوب معلومه که نمی شه.موی دماغ نمی خواهیم.مگر سفره انقلاب چقدر جا دارد؟با دل یک عده مثل من هم کاری نیست.عقل و منطق هم بدرد انقلابی گری نمی خورد.بهترین منطق منطق زور است.مثل بیسمارک باید فکر کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:40 ب.ظ

البته این که فقط حاکمان نالایق را علت فقر دانستید و آن را به اصل انقلاب مرتبط کردید خطا کرده اید.اصولا بین مسولان نالایق که امام هم خطرش را گوشزد کرده بود با اصل انقلاب و رهبری فرقه.بله با این حرفتان موافقم که بسیاری از مسولان ما (نه همه)خوابند و فقط فکر جیبشون هستند و از خدا میخواهم شرشان را از سر مردم کم کند.یکی از علت ها ی مهم فقر گوش ندادن به کلام مراجع تقلیدمونه.این همه میگن نظام بانکی ما اشکال داره کی اومده گوش داده.چند روز پیش گوش دادم یکی از مسوولان عالی رتبه گفته بود جوسازی علیه بانک ها خوب نیست چون اونها مظلوم ترین بخش جامعه هستند!در سوره ی حشر آیه ی 7 اومده که هدف از تقسیم فیء به فلان و فلان اینه که اینها بین ثروتمندان نچرخه.عجب آیه ای!اقتصاد دانان بزرگ باید بیان تفسیرش کنن.اما الآن برعکس شده به خاطر دلایلی که گفتم.

درود بر شما.اصولا من با اصل انقلاب کاری ندارم.همانطور که هم اکنون هم موافق حفط نظام وانقلاب هستم.این که شما نتیجه گرفتید که مسولان نالایق به انقلاب ربط ندارد من شما را به یک برهه تاریخی می برم.نظام شاهنشاهی نظامی فاسد بود.همه هم به این موضوع اذعان دارند.مسلما همه مسولان رده های مختلف هم نالایق بودند.بعد انقلاب هرکی را تونستیم انگ نالایقی به او زدیم و اورا به هر شکل اعدام کردیم.حالا شما دوست عزیز که اسمت را به من نگفتی و هویت شما برای من نامعلوم است بفرمایید اساسا خط مشی ها واصول و آرمانها و ارزشها را در جامعه چه کسانی باید نگهبانی کنند؟ در ضمن من از رهبری حرفی نزدم که جناب عالی فورا به من تهمت ناروا می زنید.بروید ببینید که چه کسانی دور بر رهبری هستند و اقتصاد مقاومتی او را به باد سخره گرفتند .بروید ببینید که چه کسانی دروبر رهبری از برجام که مورد تایید رهبری بوده وهست انتقاد می کنند.بروید کمی انصاف به خرج دهید و ببینید که چه کسانی که خود را عاشق ولایت می دانند و سوریه سوریه از زبانشان نمی افتد ولی حاضر نیستند بروند سوریه بجنگند.تازه کدوم ولایت؟کدام رهبری؟نترس !ماهم مثل شما دغدغه داریم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1395 ساعت 03:07 ب.ظ

خاطره ی آیت الله جوادی درباره ی حساسیت رهبری نسبت به بیت المالhttp://www.entekhab.ir/fa/news/223294/%D8%AE%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%B8%D9%85-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B5%D8%B1%D9%81-%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1395 ساعت 09:59 ق.ظ

قصد من تهمت ناروا نبود.اگر سوء تفاهمی پیش آمده طلب حلالیت میکنم...

سلام و درود.هنوز نام شما برای من مشخص نشده است.شغل و کار شما چیست.خوشحال می شوم باز هم به ما سر بزنید.

[ بدون نام ] یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1395 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام.بله سر میزنم.دانشجو هستم.از گفتن نام معذورم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.